Veelgestelde vragen

Onderstaand de openingstijden. Onze openingstijden kunnen afwijken met feestdagen.

Maandag11:00 – 18:00
Dinsdag11:00 – 18:00
Woensdag11:00 – 18:00
Donderdag11:00 – 18:00
Vrijdag11:00 – 18:00
Zaterdag11:00 – 18:00
ZondagGESLOTEN

Nee, ook zonder afspraak bent u welkom. Echter kunnen we in dat geval de 1-uur service niet garanderen.

U kunt snel met enkele klikken een afspraak maken, klik hier om de afspraak te maken. Dan kunnen wij alvast alle onderdelen klaarzetten en onze servicemonteur beschikbaar stellen voor uw reparatie.

Wij proberen alle reparaties binnen 1-uur af te ronden. Echter zijn er ook reparaties die meer tijd eisen. Mocht dit het geval zijn melden wij dit altijd bij inname van het toestel.

Ja, zolang het moederbord niet beschadigd is blijft u alle data zoals foto’s, video’s, contacten, etc behouden.

Het is duurzamer om een toestel te repareren dan een nieuwe aan te schaffen. Een ander belangrijke factor is het behoud van uw persoonlijke gegevens zoals foto’s video’s, en contacten. Bovendien bent u in de meeste gevallen ook goedkoper uit.

Voor de merken als Apple, Samsung en Huawei hebben we 95% van alle onderdelen op voorraad. Voor de overige merken hebben wij de hardlopers op voorraad. In elk ander geval kunnen wij de onderdelen bestellen en is de gemiddelde levertijd is één tot twee dagen.

Ja, wij zijn een Erkend reparatiebedrijf. Om u de zekerheid te bieden dat uw reparatie professioneel wordt uitgevoerd, hebben wij gekwalificeerd personeel in dienst en hanteren wij duidelijke reparatie- en garantievoorwaarden. Wij voldoen aan de onafhankelijke erkenningsregeling van Techniek Nederland. Dat houdt o.a. zaken in als: jaarlijkse kwaliteitscontrole, aangesloten zijn bij de geschillencommissie, het hanteren van het privacyreglement, maar ook werkplekken die voldoen aan ESD. Kortom kunt u er zeker van zijn dat uw toestel in vertrouwde handen is.

Vaak komt het voor dat u de schade wilt verhalen bij uw verzekeraar. In dit soort gevallen is het aannemelijk dat u eerst bij een erkend reparatiebedrijf langs moet gaan om uw schade te laten beoordelen en een proforma factuur aan te vragen. Dan bent u bij ons op het goede adres, want wij zijn het enige erkende reparatiebedrijf in Delft.

Waar mensen werken, kunnen fouten voorkomen. Geef uw klacht aan ons door dan proberen wij dit altijd netjes op te pakken en op een redelijk en billijke manier op te lossen.

Wij rekenen altijd af na de reparatie. De betaling kan zowel contant als per PIN.

Op alle reparaties bieden wij drie maanden garantie, hanteren wij de Algemene Reparatievoorwaarden Consumenten, en zijn we ook aangesloten bij de geschillencommissie.